Cannafest to jedno z największych wydarzeń konopnych w tej części świata. Jeżeli rozpatrywać targi konopne pod katem tego co możemy na nich zobaczyć to Cannafest jest imprezą zdecydowanie dla growerów, ale oczywiście każdy użytkownik marihuany znajdzie tu coś dla siebie. My wspominamy targi bardzo dobrze i z pewnością tam wrócimy! 

Relację video prowadzoną na żywo podczas drugiego dnia targów znajdziesz TUTAJ.

FOTO: Teone

Wycieczkę rozpocząłem od hali nr 1 gdzie na wejściu przywitał mnie Rolls.
Była też Rolls Loteria.
Kawałek dalej takie cudo 🙂
Hala nr 1 to tylko przedsmak, głównie standy gastro, stowarzyszenia, przemówienia i pufy do leżenia 🙂
Zabawa zaczynała się dalej…
Are you Canna?
Buddha Seeds!
Na stoisku Grow With Us zabawy zręcznościowe 🙂
A tuż obok mandarynki 🙂
Hydro, lubimy.
Hesi norma – wielki stand i darmowe piwko 😀
Nie zabrakło Sweet Seeds.
Nowości wśród penów? prosze bardzo 🙂
Gdy ledy to Twoja pasja
Nowinki oświetleniowe.
Pozdro Solis!
Szaleństwo na stoisku z torbami nie przepuszczającymi odoru 🙂
Konopne Ministerstwo 😉
Sweet loteria u Sweet Seeds.
Exotic Seeds.
BioBizz, ale tu jeszcze wrócimy…
Sensi Seeds ze sporym stoiskiem, pozdrawiamy.
Atami, palma, chill…
Płuca topami polepione? no ba
Świetne stoisko, świetny sprzęt i świetna ekipa – GrowIn Berlin, Panowie jeszcze raz wielkie dzięki za wszystko! Do zobaczenia!
A tu kolejne torby i plecaki, z hermetycznymi skrytkami 😉
Obok możesz zlecić analizę swojego suszu.
GP led, dobre światło i fajna ekipa!
u której nie będziesz sie nudził
Kojarzycie watę z logo Bud Candy od Advanced Nutrients? Tu ja robią 😀
BAC – najbardziej szaleni? Sprawdźcie w relacji video 😉 Pozdrawiamy BAC!
Humboldt – nie mogło zabraknąć na takim wydarzeniu.
Coś dla fanów automatów
Tradycyjne spotkanie z Paradise Seeds, serdecznie pozdrawiamy!
Widok ogólny na ostatnia halę.
Oczywiście suszu CBD było sporo.
Pozdrawiamy Alpha Cat a wy sprawdzajcie ich testery zawartości kanabinoidów.
Komuś prasę do rosinu?
Gówno nietoperza, jaramy sie niezmiennie
Tu Paradise, tam Bio Nova, jest fajnie.
Kolejna z wielu prezentacja kwiatów CBD.
Bo kto nie lubi zajarać z bonga.
Plagron przywiózł swój basem z kulkami 🙂
A co ja tu patrzę…
Prosto z Hiszpanii – Kannabia
Big Bud – jedna miłość!
Dziewczyny z VIP Seeds jak widać bawiły się świetnie 🙂
I miały maszynę losującą.
Hydroponika od GHE.
Wielkie pięć dla Bio Tabsa! Mega produkty i zajebista załoga, dzięki i do zobaczenie wkrótce!
Mówiłem, że do BioBizz’a jeszcze wrócimy 🙂 tu nie ma lipy, tu się wbija gwoździe i zgarnia organiczne odzywki!
Bombowe plony? Sprawdzaj to.
Royaj Queen Seeds Jack Pot? Why not 🙂
Przemierzający bezkresy targów dobry duch cannafestu 🙂
To była naprawdę dobra impreza!
Your passion, our passion Dutch Passion!
Moje ulubione, kto wie ten wie 😉

You may also like