Ciekawostki Zielonego Świata Świat Palaczy ZIELONE NEWSY

Mike Tyson otworzył coffeeshop w Amsterdamie – Tyson 2.0

Mike Tyson otworzył coffeeshop w Amsterdamie

Mike Tyson otworzył coffeeshop w Amsterdamie. Tyson 2.0 to pierwszy w Europie lokal gdzie dostać można wszystkie produkty legendy boksu Mika Tysona, który po zakończeniu kariery bokserskiej został konopnym biznesmenem oraz orędownikiem zioła. Do tej pory produkty spod szyldu Tyson 2.0 w Europie oglądać mogliśmy jedynie na największych wydarzeniach branżowych jak ICBC. Od teraz każdy chętny może je nabyć w Amsterdamie. Oto więcej informacji.

Mike Tyson otworzył coffeeshop w Amsterdamie – Tyson 2.0

Mike Tyson, legenda boksu, w branży konopi zagościł na dobre w roku 2021 gdy uruchomił swoja markę Tyson 2.0. Jednak już wcześniej działał jako orędownik marihuany posiadając własne uprawy i będąc adwokatem marihuany. W 2021 na prośbę rządu Malawi legendarny bokser został ich ambasadorem ds. konopi, aby pomóc temu afrykańskiemu krajowi rozwinąć konopny rynek i przyciągnąć zagranicznych inwestorów.

Teraz mistrz świata wagi ciężkiej poinformował o wejściu na europejski rynek konopi otwierając Tyson 2.0 – coffeeshop w Amsterdamie.

Lokal usytuowany przy ul. Spuistraat 222 w centrum Amsterdamu to przeszło 110 mkw. powierzchni, która w całości nawiązuje do identyfikacji wizualnej produktów marki Tyson 2.0.

Znajdziemy tam całą gamę produktów marki Mika w tym legendarne już konopne żelki w kształcie nadgryzionego ucha, nawiązujące do słynnego ekscesu boksera podczas jednej z jego walk z Evanderem Holyfieldem, podczas której Mike ugryzł przeciwnika w ucho.

Amsterdam to miasto o niezwykle bogatej kulturze, która przekształciła je w jedno z najlepszych miejsc na świecie, odwiedzane każdego roku przez ponad 18 milionów turystów. Coffeeshop TYSON 2.0 celebruje naszą podróż i stanowi ważny kamień milowy dla firmy w rozszerzaniu naszej międzynarodowej obecności poza Amerykę Północną na rozwijający się rynek europejski

— powiedział Adam Wilks , dyrektor generalny TYSON 2.0.

Nie możemy się doczekać wprowadzenia marki i stylu życia TYSON 2.0 do Amsterdamu oraz obsługi naszych europejskich fanów dzięki wiodącym w branży produktom, z których jesteśmy znani

-dodał Wilks

Cały lokal przyodziany został w charakterystyczną dla marki paletę kolorów czyli czerwieni i czerni. Odsłonięte ceglane ściany oraz jasne dębowe meble mają tworzyć przytulną atmosferę. Kawiarnia będzie również obejmować salonik, w którym goście będą mogli lepiej poznać markę TYSON 2.0.

W TYSON 2.0 znajdziecie także szklany bar zaprojektowany we współpracy z partnerem TYSON 2.0, firmą Stündenglass. Goście będą mogli także zakupić na miejscu produkty firmy Futurola, która jest także marką sygnowaną przez Tysona. Dostępne będą także produkty marek G-pen i Stündenglass.

Zostaw komentarz

Twój email nie będzie opublikowany.

Może Ci się spodobać